Klacht Viaplay: Irritatie bij het kijken door de haperende en beroerde weergave.

Zwaluw#Antonio

Streaming programma's zoals live de formule 1 en live darts uitzendingen zitten vol met haperingen. Het lijkt op een buffering probleem.

De streaming problemen oplossen en zolang dat niet is gelukt compensatie.

Viaplay
    Beste A.P.J. Domenie,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met haperingen in onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Zwaluw#Antonio
    Laten we hopen dat er toch nog een oplossing komt voor het probleem. Aanstaande zondag is er weer F1 dan kunnen we de status weer zien.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?