Klacht Viaplay: Kan niet meer inloggen, en de knop voor annuleren abonnement leid nergens heen

Klachtnummer
# 603424
Gebruiker
Ss666
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wil graag mijn viaplay abonnement annuleren, omdat de app niet meer werkt op mijn televisie, maar kan me nergens meer inloggen nadat ik ''geholpen ben'' door klantenservice.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat mijn abonnement stop gezet wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste S.M.E. Slijpen,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat u graag wilt dat uw abonnement wordt stopgezet. Ik help u graag verder.

    Als u een abonnement bij ons hebt afgesloten dan kunt u deze stopzetten door in te loggen op onze website. Om uw pakket te annuleren gaat u naar 'Mijn account' en kiest u vervolgens voor 'Pakket annuleren'.

    Mocht u nog hier hulp nodig hebben of nog vragen hebben dan wil ik u vragen contact op te nemen met onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen