Klacht Viaplay: Kan uitzending niet kijken

Reintje

Ik wil een programma terugkijken Normaal
Moet ik al 5 minuten wachten voor het begint wat helemaal ruk is natuurlijk. Nu doet hij het helemaal niet

Dat ze het een keer oplossen

Viaplay
    Beste R. Uuldriks,

Bedankt voor uw bericht.

Viaplay is al geruime tijd gegevens aan het verzamelen zodat er gericht naar oplossingen gezocht wordt om problemen bij onze klanten te verhelpen. Door het aanleveren van de door ons opgevraagde gegevens, kunnen wij dit ook voor u doen.
    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

U kunt zich voorstellen dat dit een behoorlijke klus is, gezien de klanten verschillende klachten, apparatuur en uiteenlopende internet providers hebben. De technische afdeling is hier dan ook erg druk mee momenteel.

Ik hoop op uw begrip om Viaplay hiervoor de tijd te geven.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl

De Klantenservice van Viaplay
    Reintje
    Ik snap dit antwoord niet helemaal. Het is helemaal ruk dat ik sowieso steeds 5 minuten moet wachten en nu deed hij het helemaal niet. Los het gewoon op. Dus nee ik heb geen begrip voor jullie dat het niet makkelijk is om op te lossen

Ook een klacht indienen over Viaplay?