Beste R. Uuldriks,
Bedankt voor uw bericht.
Viaplay is al geruime tijd gegevens aan het verzamelen zodat er gericht naar oplossingen gezocht wordt om problemen bij onze klanten te verhelpen. Door het aanleveren van de door ons opgevraagde gegevens, kunnen wij dit ook voor u doen.
Geregistreerd e-mailadres van je account;
Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
Modelnummer van het apparaat;
App versie;
Firmware versie;
Internetverbinding;
IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;
U kunt zich voorstellen dat dit een behoorlijke klus is, gezien de klanten verschillende klachten, apparatuur en uiteenlopende internet providers hebben. De technische afdeling is hier dan ook erg druk mee momenteel.
Ik hoop op uw begrip om Viaplay hiervoor de tijd te geven.
Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl
Met vriendelijke groet,
De Klantenservice van Viaplay