Klacht Viaplay: Kwaliteit Viaplay streaming zeer slecht

F. van den Meerendonk

Wat een enorme teleurstelling, deze streaming dienst. Ik heb nog niet één F1 wedstrijd ongestoord kunnen zien, het is altijd wat:
- Slechte beeldkwaliteit / blokkerig beeld.
- Stilstaand beeld.
- Stream start niet.
- Cast kwaliteit slecht.
- Continue variërende resolutie.

Er is niets aan de hand met de eigen verbinding, als elektronica specialist heb ik alles gecontroleerd, de problemen doen zich ook alleen voor bij Viaplay...

Geld terug, ik heb er geen vertrouwen meer in!

F. van den Meerendonk
    Tot op heden geen reactie van Viaplay gehad, heb niet het idee dat ze hun klanten en de klachten serieus nemen.

Bediening van de app is zeer slecht, niks is intuitief, alles onlogisch:
    - Geen snel terug of vooruit spoelen alleen met stapjes van 15 seconden... Wie verzint dit?
    - Kan niet met een knop naar LIVE.
    - Tijdbalk navigatie werkt niet, springt continu terug naar het begin.
    - Bepaalde uitzending terugvinden? Trek er maar een uur voor uit, hoe onlogisch is dit!!
    Viaplay
    Beste F. van den Meerendonk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de bediening van onze app. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?