Klacht Viaplay: Ondermaatse uitzendingen F1 waarbij het beeld voortdurend uitvalt

Ondermaatse uitzendingen F1 waarbij het beeld voortdurend uitvalt

Deze problemen oplossen
("Klantenservice") Viaplay is bijna niet te bereiken. Heb je eenmaal contact, dan worden er allerlei technische gegevens gevraagd, en als je die dan aanlevert sturen ze het (zogenaamd?) door naar de technische afdeling en daarna hoor je helemaal niets meer en wordt er ook niet meer gereageerd op herinneringsmails. Bedroevend en schandalig.

Viaplay
    Jammer om te lezen dat Viaplay niet is wat u ervan verwachtte.
    Als u ervoor open staat, wil ik u graag nog helpen met de problemen welke u ervaart. Ik nodig u van harte uit in onze live chat om samen met u een oplossing te zoeken.

Met vriendelijk groet,
    De klantenservice van Viaplay
    J.J. Oberman
    Ik zou niet weten wat contact via uw live chat zou kunnen opleveren. Met gewone tv uitzendingen, Netflix, HBO Max, Disney plus en Amazon Prime ervaar ik geen enkel probleem.
    J.J. Oberman
    Beste medewerker(s?) van de klantenservice,
    Hierbij wil ik u er nogmaals op wijzen dat de problemen die ik ervaar alleen maar betrekking hebben op Viaplay: met geen enkele andere streamingsdienst heb ik welk probleem dan ook. Mijn problemen betreffen met name de uitzendingen van de kwalificaties en races van de Formule 1 (de reden voor aanschaf van mijn jaarabonnement). Op de laatste race na kon ik de uitzendingen zonder commentaar pas enkele minuten na de start zien en tijdens de uitzendingen valt tot nu toe altijd met enige regelmaat het beeld/de verbinding weg. Dit gebeurt dus een aantal keer per uitzending en is hoogst irritant. Ik dacht aanvankelijk dat ik alleen gebeurde bij de uitzendingen zonder commentaar, maar dit gebeurt ook met het kanaal waarop ook het Viaplay commentaar te horen is.
    Ik heb erg veel spijt dat ik nu voor een jaar aan Viaplay vast zit, omdat bij iedere kwalificatie en race mijn ergernis toeslaat, in plaats van te kunnen genieten.
    Graag zou ik ofwel de aanschaf ongedaan willen maken ofwel een aanzienlijke restitutie willen ontvangen aangezien u mijns inziens in gebreke bent gebleven.
    Tevens zou ik graag een correspondentieadres van u ontvangen om niet genoodzaakt te zijn via een omslachtige weg via de chat met u in contact te treden (bv in het kader van een in gebreke stelling). Een duidelijke vermelding van een adres om klachten te melden ontbreekt op uw website.
    J.J. Oberman
    Graag ontvang ik een inhoudelijke beantwoording.
    J.J. Oberman
    Ik heb allerlei gegevens van mijn AV-apparatuur moeten opgeven om überhaupt een behandeling van mijn klachten te krijgen. Maar nadat ik al deze data heb doorgegeven heb ik nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn klachten mogen ontvangen. Afgelopen weekend 11 en 12 juni was het weer hetzelfde liedje bij de uitzendingen van de kwalificatie en de race F1: te late start van de clean feed en een aantal keren het volledig wegvallen van beeld en geluid. Ik heb nog geen enkele keer probleemloos F1 - de reden dat ik mijn jaarabonnement nam - kunnen kijken. Had ik dit tevoren geweten, dan had ik mezelf niet meteen voor een jaar aan Viaplay verbonden. Wat een ellende. En aangezien de problemen nog steeds dezelfde zijn, heb ik er een hard hoofd in dat Viaplay deze in de komende maanden wél weet te verhelpen.
    J.J. Oberman
    Nog steeds geen reactie van Viaplay.
    Wel was er afgelopen maandag13juni de afsluitende play-off van de Premier League darts. Terwijl de donderdagse uitzendingen daarvoor wonder boven wonder zonder storingen verliepen, viel op het moment suprême, de avond van de halve finales en de finale, het commentaar regelmatig weg en waren er storingen in de beeldverbinding.
    En van de zijde van Viaplay blijft het akelig stil.
    Nogmaals vraag ik Viaplay eindelijk inhoudelijk te reageren.
    J.J. Oberman
    Nog steeds heb ik geen reactie mogen ontvangen van Viaplay.
    J.J. Oberman
    En nog steeds heb ik niets gehoord van Viaplay. Ik lees in de media dat ze nu eindelijk reageren op klachten, maar op mijn klacht heb ik nu al een maand geen reactie. Het maakt ze niet uit? Fijne klantenbinding zo.

Ook een klacht indienen over Viaplay?