Klacht Viaplay: Ontevreden over de geleverde kwaliteit van een beloofd product.

Maarten

Ik heb mij meermaals gemeld bij ViaPlay met uiteenlopende klachten zoals; haperend beeld, niet beschikbare uitzendingen, niet terug kunnen kijken als de live stream nog loopt, geen verbinding krijgen met een live stream, storend beeld. Mijn verbinding is snel. Zowel wifi als 5g. Op diverse apparaten hetzelfde probleem. Ik heb ViaPlay verzocht mij te compenseren vanwege het niet leveren van beloofde kwaliteit en product.

Ik wil een compensatie en korting tor het moment dat ViaPlay de producten levert zoals beloofd bij het aangaan van de overeenkomst.

Beste Maarten,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u alsnog willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres;
    Apparaat en jaarmodel;
    Modelnummer;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/
    Als u dit al gedaan heeft dan komen wij zo snel mogelijk bij u terug met een reactie.

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay
    Maarten
    Dit heb ik reeds aan jullie doorgegeven via Messenger. Daarop krijg ik al 5 dagen geen enkele reactie.

Al jullie tips, trucs, adviezen helpen niet. Het ligt niet aan mijn kant maar aan de kant van het product dat jullie leveren.

Nogmaals het verzoek mij te compenseren zoals hierboven reeds aangeven. Kennelijk doen jullie niets met de informatie die ik op jullie verzoek aanlever. Kopieer en plak reacties zoals hierboven zelfs dubbel, helpen me niet.
    Beste Maarten,

Bedankt voor uw bericht.

Viaplay is al geruime tijd gegevens aan het verzamelen zodat er gericht naar oplossingen gezocht wordt om problemen bij onze klanten te verhelpen. Door het aanleveren van de door ons opgevraagde gegevens, kunnen wij dit ook voor u doen.

U kunt zich voorstellen dat dit een behoorlijke klus is, gezien de klanten verschillende klachten, apparatuur en uiteenlopende internet providers hebben. De technische afdeling is hier dan ook erg druk mee momenteel.

Ik hoop op uw begrip om Viaplay hiervoor de tijd te geven.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl

De Klantenservice van Viaplay
    Goedemiddag.

Ik heb er geen begrip voor omdat ViaPlay hiervan geen melding heeft gemaakt toen ik het contract aanging.

Derhalve verzoek ik u ten derde maken mij te compenseren voor het leveren van een gebrekkig product. ViaPlay levert niet wat zij beloofde bij aanvang van het aangaan van de overeenkomst. Derhalve verwacht is van ViaPlay compensatie tot het moment dat het probleem niet langer structureel is en is opgelost.

Ik neem geen genoegen met allerlei smoezen en excuses. Daar heb ik immers niet voor betaald.

Graag zie ik uw voorstel tegemoet.
    Maarten
    Krijg ik nog uitsluitsel?
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Goedemiddag,

Inmiddels is er weer een week verstreken. Graag verneem ik een INHOUDELIJKE update op mijn verzoek.

Maarten
    En ViaPlay? Nog nieuws, want het blijft angstvallig stil?
    Maarten
    ...stilte...ViaPlay lost niets op.
    Beste M.H.T Brink,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

De klantenservice van Viaplay
    Maarten
    Dat heb ik al vele malen geprobeerd en ik mag hopen dat u dat kunt zien.

Graag een oplossing voor mijn aangedragen problemen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?