Opgelost door Viaplay: Pakket stopgezet voor de einddatum

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 650500
Gebruiker
Bakker
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn nieuwe pakket geannuleerd, en mijn oude liep nog tot 25 maart. Maar die is ook gestopt. De website ligt er ook uit.
Graag z.s.m herstellen zodat ik de F1 ook kan kijken.

Gewenste oplossing

Zsm mijn pakket weer activeren zodat ik dit weekend de F1 kan kijken
Geboden oplossing
Ik moet een contact opnemen via hun website om een oplossing te zoeken. Op mijn eerdere berichten via de website is niet gereageerd. Nu wel?
Status
opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bakker
    Datum
    Aangezien ik gisteren de kwalificatie al niet kon zien, en straks ook de race niet. Zou het een eerlijke compensatie zijn als mijn abonnement nu niet opengezet wordt tot 25 maart maar tot en met 2 april, zodat ik uiteindelijk nog 2 races kan kijken (wat ook zou zoun zijn geweest als mijn abonnement niet vroegtijdig was beeindigd.
  2. Auteur
    Bakker
    Datum
    Het meest pijnlijke is dat je geen reactie krijgt
  3. Auteur
    Bakker
    Datum
    Nog steeds geen reactie, ook niet op mijn mail.
    Wel kreeg ik een mail of ik misschien toch weer een jaarabonnement wilde, met wel 25% korting.
    Ik wil graag mijn laatste maand waar ik recht op heb, en voor heb betaald!
  4. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bakker,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u nog niet naar tevredenheid bent geholpen.
    Graag willen wij samen met u kijken naar een geschikte oplossing voor uw probleem, echter kan dit alleen via ons eigen kanaal. Dit komt omdat we alleen via onze eigen kanalen persoonsgegevens mogen verwerken.

    Mocht u samen met ons willen kijken naar een oplossing, dan zien we u graag terug bij onze klantenservice.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen