Klacht Viaplay: Rampzalig - niet aanschaffen!!!

BorsKos35

Waarom ze in gedachten hadden om de rechten te pakken van de f1 met hun toen gebruikers?! Viaplay kan hun aantal gebruikers niet aan. De ene race na de andere race, de kwaliteit is en blijft rampzalig. Wordt niets aan gedaan zoals ze zeggen. Dan zijn het haperingen, dan is het beeld zwart, dan gooit hij je er uit. En echt de beeldkwaliteit van de uitzendingen... om van te janken. Als je iets niet aan kan probeer het niet! En laat me vooral niet beginnen over het onpersoonlijke, sfeerloze, meest kennisloze commentaar. Ook de interviews brengen geen inhoud, geen klik met de presentatoren.

Vind het ergste nog dat Viaplay er zo makkelijk over doet van jullie klanten moeten er maar aan wennen. Helemaal niet!! Jullie Viaplay moeten een goed product aanbieden aan de klanten zoals ze dat verkopen.

Is dat ik een jaar contract heb aangeschaft dat ik er niet onder uit kom maar geloof me, ik verleng mijn contract niet!!

Fyi. We gebruiken zowel de viaplay tv app als streamen via de app op de telefoon

Zorgen dat kwaliteit omhoog gaat. Zowel in kwaliteit beeld als presentatie

BorsKos35
    Afgelopen weekend deed de app van Viaplay het niet op de tv. De telefoonapp deed het wel. Tv app was zwart en als je op terug klikte kreeg je wel te zien f1 grand prix van Oostenrijk. Maar beeld werkte niet. Uiteindelijk race met vertraging van geluid bekeken
    Viaplay
    Beste E. Borsboom,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

De klantenservice van Viaplay
    Beste klantenservice,

Helaas stuurt de link mij door naar jullie website met de pagina met veel voorkomende vragen. Alleen niet op de pagina van jullie klanten afdeling.

Ik wil best meewerken maar moet ik wel oprecht geholpen worden en niet “geholpen worden” door een link naar de pagina van de veel voorkomende vragen te sturen. Daar los je geen klachten mee op. Ook even op de website gekregen maar niet binnen 5 minuten jullie klantenservice kunnen vinden.

Stuur mij persoonlijk een mail die bij de aanvraag is ingevuld of een officiele link naar jullie echte klantenservice pagina waar mail of telefoon nummer te vinden is.

Mvg
    Evelien
    Viaplay
    Beste BorsKos35,

Bedankt voor uw bericht.

Wanneer u op de link klikt kunt u onder aan de pagina doorklikken naar de verschillende contactmogelijkheden.

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?