Klacht Viaplay: Reclame

sad Niet opgelost
Stefan0001

Reclame en beeld hapert weer eens

Geld terug en betere kwaliteit garanderen en geen reclame voor betaalde streams
Reclame gaat niet weg en moeten nogmaals contact op nemen met klanten service

Viaplay
    Beste Stefan,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u last heeft van een haperend beeld.
    Wij willen natuurlijk niets liever dan dat Viaplay perfect voor u werkt, daarom willen we graag kijken hoe we u kunnen helpen de stream ervaring te verbeteren. Om u te kunnen helpen vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl/

Over de reclames wel alvast het volgende. Zoals u misschien weet, het is vrij gebruikelijk dat er tijdens live sportevenementen sprake is van enige commercie. Als u het zou vergelijken met andere aanbieders van livesport, dan zou u kunnen merken dat wij als Viaplay zijnde het erg beperkt houden.
    Wij maken voornamelijk promotie voor onze eigen content met af en toe een uitstapje naar andere commerciële partijen.

Hopelijk heeft u nu enige verheldering over hoe het zit met het tonen van commercials tijdens live evenementen, mocht u verder nog ergens vragen of suggesties over hebben, dan horen wij dit graag van u.

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?