Klacht Viaplay: Reclame

sad Niet opgelost
Arnohappy

Ongekend, ze zijn echt gek geworden bij viaplay. Ik krijg ineens reclame van carglass in beeld. Ik betaal maandelijks aardig wat centen aan deze gasten en ze hebben hun streaming afgelopen jaar niet eens in orde. Hoe durven ze ook nog reclame te laten zien. Echt bizar.

Gewoon kappen met reclame, ik betaal toch niet voor niets geld aan jullie. Jullie deden dit eerder niet dus zwaar belachelijk dat het nu ineens moet.
Gewoon lekker geld blijven verdienen aan zowel reclame als abonnementen. Volgend jaar gewoon f1 tv. Tenminste reclamevrij sport kijken. Commercie zit inderdaad in alle live evenementen maar in mijn ervaring altijd in een reclameblok en niet midden in je beeld op het moment dat ze door de bochten scheuren. Waar stopt het ook. Straks krijg je dat de commentatoren tijdens de race nog gaan vertellen door welk bedrijf de race gesponsord is. Wat mij betreft moet je commerciële uitstapjes direct in de kiem smoren want voor je het weet gooien ze je plat met reclame en kan je niet meer fatsoenlijk naar je race kijken.

Viaplay
    Beste Arno,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u meer wilt weten over de reclames tijdens live evenementen.
    Zoals u misschien weet, het is vrij gebruikelijk dat er tijdens live sportevenementen sprake is van enige commercie. Als u het zou vergelijken met andere aanbieders van livesport, dan zou u kunnen merken dat wij als Viaplay zijnde het erg beperkt houden.
    Wij maken voornamelijk promotie voor onze eigen content met af en toe een uitstapje naar andere commerciële partijen.

Hopelijk heeft u nu enige verheldering over hoe het zit met het tonen van commercials tijdens live evenementen, mocht u verder nog ergens vragen of suggesties over hebben, dan horen wij dit graag van u.

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?