Klacht Viaplay: Schandalig

Michael Schutte

Zeer slecht qua beeld kwaliteit en streaming hapert continue! Schandalig!!

Viaplay moet echt gaan compenseren wat een jip en Janneke vertoning is dit zeg. Heb niet eens meer zin om F1 te kijken. Catastrofe!!!

Michael Schutte
    Deze klacht afsluiten, nee lijkt mij geen goede oplossing ook al heeft de media aangegeven dat VIAPLAY haar klanten gaat compenseren, persoonlijk heb ik nog niets hiervan vernomen. We wachten rustig af met welk voorstel ze gaan komen, tot dan blijft deze klacht van kracht.
    Viaplay
    Beste M.J.T. Schutte,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?