Klacht Viaplay: slecht beeld en stilstaan van beeld

Klachtnummer
# 603103
Gebruiker
tuin
Datum
3 reacties

Details

Klacht

steeds stil staand beeld en happeren tijdens film en vooral tijdens f1

Gewenste oplossing

het probleem oplossen we moeten wel betalen maar het is knudde

3 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste J.O.H.N. Vos,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met een stilstaand beeld en haperingen tijdens onze Formule 1 stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  2. Auteur
    tuin
    Datum
    Sorry ik vind dat jullie heel veel van de klanten vragen voor een probleem bij jullie ligt niet bij ons .Jullie gooien een dienst in de lucht maar hebben jullie zaken niet op orde maar klanten moeten wel betalen voor iets wat niet goed is .
    En nu aldie dingen opsturen ga ik niet aan beginnen de tv is 2 jaar oud we kijken gewoon via de tv hopelijk is het de volgende race op gelost .Het is niet alleen tijdens de f1 maar ook bij de films hebben we soms dit probleem ik zegjullie nogmaals we zijn echt niet de enige
  3. Auteur
    tuin
    Datum
    Waaromkrijg ik nu geen antwoord het probleem is er nog steeds

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen