Klacht Viaplay: Slecht beeld Viaplay via kpn afgesloten.

Klachtnummer
# 606336
Gebruiker
F1 klacht
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Viaplay afgesloten via kpn.

Bij gebruik van de app.
Tijden F1 vaak stilstaand beeld en regelmatig na enige tijd zwart beeld.
Beeldkwaliteit matig tot slecht (als er al bewegend beeld is)
Beeld bij andere app wel goed, bv Disney
Wat wordt hier aan gedaan, zodat in augustus wel een goed beeld te ontvangen is, als de uitzending via kpn kanaal niet meer wordt doorgegeven.
Mvg Dick

Gewenste oplossing

Compensatie voor de afgelopen maanden en oplossen van de klacht.

2 reacties

  1. Auteur
    F1 klacht
    Datum
    Klacht niet opgelost
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste D. Brink,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen