Klacht Viaplay: Slecht en haperend beeld

Klachtnummer
# 600835
Gebruiker
Marco
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Slecht en haperend beeld geen contact kunnen krijgen, dan krijg je een mail en duurt het weer weken voordat je uberhaupt iets hoort, vaak hoor je niets meer.
Jullie sluiten nu mijn klacht maar ik hoor voor de rest weer helemaal niets zo gaat dit al 3 maanden

Gewenste oplossing

Compensatie en eens een keer fatsoenlijk telefonisch contact zou fijn zijn ipv 3 mnd mailen

10 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste Denissen,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u alsnog willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres;
    Apparaat en jaarmodel;
    Modelnummer;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  2. Auteur
    Marco
    Datum
    Beste, zie vorige klacht via hier, mijn mails, mijn chats, alles ligt bij jullie en jullie blijven het standaard lijstje afwerken terwijl het al maanden bij jullie ligt. Graag een oplossing
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste Marco,

    Bedankt voor uw bericht.

    Viaplay is al geruime tijd gegevens aan het verzamelen zodat er gericht naar oplossingen gezocht wordt om problemen bij onze klanten te verhelpen. Door het aanleveren van de door ons opgevraagde gegevens, kunnen wij dit ook voor u doen.

    U kunt zich voorstellen dat dit een behoorlijke klus is, gezien de klanten verschillende klachten, apparatuur en uiteenlopende internet providers hebben. De technische afdeling is hier dan ook erg druk mee momenteel.

    Ik hoop op uw begrip om Viaplay hiervoor de tijd te geven.

    Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl

    Met vriendelijke groet,

    De Klantenservice van Viaplay
  4. Auteur
    Marco
    Datum
    Wanneer krijg ik antwoord godverdomme jullie blijven dezelfde mails iedere keer sturen en er wordt niks opgelost. Alle info is beschikbaar bij jullie!!!!!!!!
  5. Auteur
    Marco
    Datum
    Wanneer gaan jullie nu eens iets concreets oplossen? Is dat wanneer het f1 seizoen is afgelopen? Ik wacht al maanden oo een oplossing en jullie blijven maar eromheen draaien en lossen tot alsnog helemaal niets op!!!!
  6. Auteur
    Marco
    Datum
    Wederom slecht beeld met de kwali, wanneer gaat viaplay serieus iets doen???? Na 3 mnd intensief contact nog steeds niks opgelost, nog nooit zoiets meegemaakt......
  7. Auteur
    Marco
    Datum
    Wanneer horen we iets, mag onderhand wel na 3 mnd. Kom niet aan met we zijn bezig met onderzoek of willen gegevens want hier hebben jullie inmiddels ruim de tijd voor gehad. Ik verneem graag iers op korte termijn anders ga ik verder juridische stappen onderstappen indernemen heb in 3 mnd tijd best wel wat correspondentie
  8. Auteur
    Marco
    Datum
    Nog steeds niet opgelost wat een service https://media.tenor.com/images/4666cb8891cec8cb3498396e4a4112c1/tenor.gif
  9. Auteur
    Marco
    Datum
    Nig steeds wachtende op antwoord helaas. Schijnbaar is het moeilijk 🤣🤣🤣
  10. Auteur
    Marco
    Datum
    Nog steeds niets helaas

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen