Klacht Viaplay: Slecht haperend en stilvallend beeld
- Klachtnummer
- # 598930
- Gebruiker
- Jana
- Datum
- 17 reacties
Details
Klacht
Slecht en haperend beeld dat soms helemaal stilvallen. Echt slecht!Gewenste oplossing
Kwalitatief beter beeld en betere verbinding17 reacties
-
- Auteur
- Jana
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Viaplay
- Datum
Beste Schouten,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
Allereerst, mijn excuses voor deze late reactie en dat u nog niet de beste ervaring met Viaplay hebt tot nu toe en dat u hierdoor de formule 1 niet goed kan kijken. Ik wil u doorgeven dat Viaplay hun klanten graag veel kijkplezier wilt bieden tijdens het kijken naar onze live streams. Dit willen wij uiteraard ook voor u en graag zou ik willen helpen om dit ook voor u in orde te maken.
Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart te onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens van alle apparatuur waarop u kijkt:
Geregistreerd e-mailadres;
Apparaat en jaarmodel;
Modelnummer;
App versie;
Firmware versie;
Internetverbinding;
Deze gegevens kunt u uitsluitend verstrekken in een privébericht via onze klantenservice:
https://help.viaplay.com/nl/ of via support@viaplay.nl
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op onze eigen platform.
Ik wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
De klantenservice van Viaplay
-
- Auteur
- Jana
- Datum
U vroeg mij enkele gegevens door te willen geven, die stuur ik u hieronder toe:
mijn emailadres: jana1401@gmail.com
mijn televisietoestel: Samsung UE40JU6000WXXN (jaarmodel 2016)
Mijn app versie: 5.43
Mijn internet verbinding: Delta internet premium (300 Mbps download, 50 upload)
Graag mijn klacht verder afhandelen... -
- Auteur
- Viaplay
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Jana
- Datum
Klacht ingediend en op verzoek van Viaplay alle in mijn ogen overbodige vragen over mijn televisietoestel, mijn internetverbinding etc etc beantwoord. En daarna.... niets meer gehoord van Viaplay. Als er daarna geen reactie komt, waarom stellen zij dan deze vragen???
Kortom, ik nodig Viaplay voor de 4e keer uit om de fatsoensnormen te hanteren en te reageren.... -
- Auteur
- Jana
- Datum
Er is nog steeds niet gereageerd door Viaplay. Maar als ik niet reageer wordt mijn klacht afgesloten, en is niet meer zichtbaar...
Dus nogmaals Viaplay... hou zou fatsoenlijk zijn om te reageren! -
- Auteur
- Jana
- Datum
Nog steeds niets over mijn klacht gehoord van Viaplay -
- Auteur
- Jana
- Datum
Voor iedereen die het lezen wil. En hopenlijk zijn dat heel veel mensen.... je dient een klacht in bij Viaplay en je wordt vervolgens echt aan het welbekende lijntje gehouden. Viaplay zegt de klacht heel serieus te nemen, maar vervolgens hoor je helemaal niets meer. Als ik niet steeds reageer, dan wordt mijn klacht gesloten en lijkt alles afgedaan.
Niet alleen een slechte beeldkwaliteit, maar ook een slechte afhandeling van klachten....
Mijn besluit voor volgend seizoen staat vast: geen verlenging bij viaplay... -
- Auteur
- Jana
- Datum
Klacht dreigt iedere keer zonder oplossing of reactie van viaplay te worden gesloten. Nu al voor de derde keer. Als ik niet reageer wordt de klacht ook daadwerkelijk gesloten.
Daarom opnieuw een oproep naar Viaplay om te reageren.
Ps: afgelopen weekend werd de uitzending van de race op Silverstone ineens afgesloten, waarna ik de uitzending pas minuten later weer kon opstarten.... -
- Auteur
- Jana
- Datum
Ziehier mijn 8e reactie. Dat betekent dat Viaplay al 7 keer niet heeft gereageerd op mijn klacht. De vraag over internet snelheid en merk van tv toestel uitgezonderd.
Als ik niet reageer wordt mijn klacht gesloten.
Ik kan niet anders zeggen: wat een super slechte service van viaplay zeg! -
- Auteur
- Jana
- Datum
Mijn 9e reactie. Nog steeds geen reactie van viaplay... -
- Auteur
- Jana
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Jana
- Datum
10e reactie en nog steeds niets gehoord van viaplay...echt heel slecht!! -
- Auteur
- Jana
- Datum
- Privé
- Privé bericht
Deze reactie is verborgen -
- Auteur
- Jana
- Datum
12e bericht en nog steeds geen reactie van viaplay. Als ik niet reageer wordt mijn klacht onopgelost gesloten. -
- Auteur
- Jana
- Datum
Mijn klacht over viaplay met slecht haperend beeld (soms helemaal geen beeld) heeft slechts een vraag van viaplay opgeleverd waarin zij vroegen aan te geven welk type tv ik had en wat voor internet etc. Daarna gaf viaplay aan mijn klacht te gaan bespreken. Dat is nu enkele maanden geleden. Elke week wordt me echter gevraagd een nieuwe reactie te plaatsen omdat anders mijn klacht wordt gesloten. Ik heb inmiddels 12 keer gereageerd en nog steeds geen enkele reactie van Viaplay...
Ik heb inmiddels erg weinig hoop dat zij überhaupt nog gaan reageren. Sowieso vind ik niet reageren erg klantonvriendelijk!!!
Oproep: reageer nu eens eindelijk, daar heb ik toch recht op denk ik!!! -
- Auteur
- Viaplay
- Datum
Beste Jana,
Vriendelijk bedankt voor de opvolging.
Vervelend om te vernemen dat jij nog geen reactie van ons mocht hebben ontvangen.
Graag zou ik jou willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/, zodat wij kunnen onderzoeken wat de stand van zaken zijn en wat wij hierin voor jou kunnen betekenen.
Verder willen wij graag mededelen dat jouw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat jij hebt ervaren.
Ik wens jou een fijne dag toe.
Vriendelijke groeten,
De klantenservice van Viaplay
Reageer
Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren
Ook een klacht indienen over Viaplay?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.