Klacht Viaplay: Slechte kwaliteit van live uitzending F1

Klachtnummer
# 598895
Gebruiker
Toots
Datum
16 reacties

Details

Klacht

Slechte kwaliteit van live beelden Formule 1 uitzendingen.
Beeld is continu schokkerig / niet vloeiend.

Uitzending wordt afgespeeld via de app op de smart TV (Philips 55OLED903) die bedraad verbonden is met 100Mbit internetverbinding.

Gewenste oplossing

Kwaliteit verbeteren: voldoende bandbreedte voor vloeiende live beelden!

16 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste J. van Thiel,
    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik verzoek u vriendelijk om even contact met ons op te nemen via de livechat: https://help.viaplay.com/nl/. Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay


  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste J. van Thiel,
    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik verzoek u vriendelijk om even contact met ons op te nemen via de livechat: https://help.viaplay.com/nl/. Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay


  3. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Toots
    Datum
    Contact gehad via chat, gegevens gedeeld. Viaplay komt er op terug....
  5. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste J. van Thiel,

    Bedankt voor uw reactie.

    Fijn dat u in de chat uw gegevens heeft kunnen doorgeven. Ons technisch neemt dit onderzoek heel erg serieus. Wij zullen zo snel mogelijk hierop terugkomen bij u.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  6. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  10. Auteur
    Toots
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  11. Auteur
    Toots
    Datum
    Het wachten is op Viaplay...
  12. Auteur
    Toots
    Datum
    Het wachten is op Viaplay...
  13. Auteur
    Toots
    Datum
    Het wachten is op Viaplay! 😡
  14. Auteur
    Toots
    Datum
    Op 16 juni heeft Viaplay aangegeven zo snel mogelijk terug te komen met een reactie. Tot op heden heb ik nog niets vernomen.
    Teleurstellend...
  15. Auteur
    Toots
    Datum
    Op 16 juni heeft Viaplay aangegeven zo snel mogelijk terug te komen met een reactie. Tot op heden heb ik nog niets vernomen.
    Teleurstellend...
  16. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste J. van Thiel,

    Vriendelijk bedankt voor de opvolging.

    Vervelend om te horen dat jij nog geen reactie hebt ontvangen.

    Graag zou ik jou willen vragen om contact op te nemen via de chat, zodat wij kunnen uitzoeken wat de stand van zaken zijn. Je kan contact met ons opnemen via de volgende link:

    https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat jouw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat jij hebt ervaren.

    Ik wens jou een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen