Klacht Viaplay: Slechte / trage verbinding en beeld

Klachtnummer
# 603317
Gebruiker
Gebruiker1569260221
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Slechte / trage verbinding en beeld met Viaplay

Gewenste oplossing

Klacht verhelpen

2 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste S. Asbai,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream omdat u een slechte en trage verbinding ervaart. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

  2. Auteur
    Gebruiker1569260221
    Datum
    Waarom al deze vragen, ik heb nergens last van op alle andere zenders behalve Viaplay, dus het probleem ligt bij Viaplay.

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen