Klacht Viaplay: Slechte verbinding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603334
Gebruiker
TeVaarwerk
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vaak een slechte verbinding. De verbinding valt regelmatig weg. Afgelopen zaterdagavond kreeg ik helemaal geen verbinding voor de kwalificatie. Na 10 minuten kon ik pas kijken.

Gewenste oplossing

Compensatie
Geboden oplossing
Mijn gegevens door gegeven op 26 juni en tot op heden niets gehoord van viaplay.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste R.H.L. te Vaarwerk,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream omdat de verbinding regelmatig weg valt. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  2. Auteur
    TeVaarwerk
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen