Klacht Viaplay: Stabiliteit en beeldkwaliteit laat te wensen over

R. Weisscher

Geen geluid, en slechte beeld kwaliteit (360p)? App crasht of geeft verkeerde info, start verkeerde uitzending.

Eindelijk eens de stabiliteit en beeldkwaliteit van de App gaat aanpakken, en nee het ligt niet aan de app. Bij ons. 1Gb internet, en 4k smart tv van nog geen twee jaar oud.

Viaplay
    Beste R. Weisscher,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    R. Weisscher
    Probeer de vrije training te kijken, timer loopt af om de uitzending te beginnen, zwart beeld….na 3 min. App gestopt en weer opnieuw de uitzending gestart, 2 sec. Bewegend beeld, dan blijft het beeld hangen. Dat heeft zich 10x herhaald ongeveer, nu weer zwart beeld. Waardeloos!
    R. Weisscher
    Klacht is nog niet opgelost, heb gisteren een mail ontvangen van Viaplay, dat de gegevens die ik moest aanleveren (versie app, internetverbinding etc) zijn doorgestuurd naar de technische afdeling, let wel een week nadat ik de gegevens had verstuurd. Zit een lekker gangetje in. 🙈🤷‍♂️
    R. Weisscher
    Nog steeds geen bericht van viaplay, wachten ze tot het seizoen voorbij is?🤷🏻‍♂️

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?