Opgelost door Viaplay: Stilstaand beeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 602636
Gebruiker
Poloboy
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Haperend beeld en vaak stilstaand

Gewenste oplossing

Contakt opnemen w8 al vanaf begin april
Geboden oplossing
de gegevens worden doorgestuurd en w8 af wat er nu verder gaat gebeuren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Poloboy
    Datum
    Hallo wanneer krijg ik antw
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste R. Cooijmans,

    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:
    Geregistreerd e-mailadres;
    Apparaat en jaarmodel;
    Modelnummer;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen