Klacht Viaplay: Stream hapert

M.F.A. Jacobs

Bijna elke week haperd de stream. Afgelopen race van canada viel de stream gewoon uit. De app afsluiten en opnieuw opstarten was de enige optie. Philips tv met google tv aangesloten via kabel wil niet baten. Ziggo 300mbps verbinding.

Ik wil graag gecompenseerd worden. Of de mogelijkheid tot opzeggen. Problemen zijn er al 9 races lang......

Viaplay
    Beste M.F.A. Jacobs,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met een haperende Formule 1 stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?