Klacht Viaplay: te duur, slechte kwaliteit van beeld en slechte commentators

D. Verbeek

Internet verbinding is ruk, dus schokkende beelden en daarom de kwaliteit naar beneden gezet ten einde een beetje vloeiende beelden te krijgen.

Prijzen zijn belachelijk gezien, helemaal als je ziet wat je ervoor terugkrijgt.

Commentators zijn slecht, het is een aanfluiting eerste klas. Ze hebben er alles aan gedaan om de rechten te bemachtigen, en daardoor lijkt het wel alsof er geen geld meer over is om de kwaliteit te verbeteren. Dat willen ze natuurlijk na een aantal jaar gaan doen wanneer er wel genoeg is binnengehaald.

Het is dat m'n vrouw in actie was gekomen om dit voor me te regelen, ik wilde zelf vlak voor aanvang van het seizoen 1 TV pro, maar dat wist ze niet. Ze was benaderd door KPN.

Beeldkwaliteit moet omhoog, andere verslaggevers. De verslaggevers lepelen iedere wedstrijd dezelfde clichés op, en dat een héél weekend lang!

D. Verbeek
    Ik wacht nog steeds op antwoord.
    D. Verbeek
    Ik wacht nog steeds op een reactie...
    Zeer beneden peil!
    Beste D. Verbeek,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze diensten en dat u problemen ervaart met de kwaliteit van onze stream. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:
    Geregistreerd e-mailadres;
    Apparaat en jaarmodel;
    Modelnummer;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;

Deze gegevens kunt u uitsluitend verstrekken in een privébericht via onze klantenservice:
    https://help.viaplay.com/nl/ of een email naar support@viaplay.nl

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.Zo krijgt Viaplay als bedrijf de kans om te leren en e.v.t. verbeteren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op onze eigen platform.

Ik wens u een fijne dag toe.

miranda.vd@outlook.com
    Arris VIP 5202 KPN F1371J46500
    serie nummer M92104P31235
    NMC: 8.0.139_1
    HTML: 5.143.202
    Internetverbinding is bedraad glasvezel KPN
    ViaPlay App versie op telefoon: 5.43

En ik vind het belachelijk dat jullie nu al deze gegevens vragen, terwijl jullie net gestart zijn en het regent aan klachten - net alsof het hieraan kan liggen.

Dit is gewoon slechte kwaliteit en service van ViaPlay.
    D. Verbeek

Via deze weg verzoek ik u vriendelijk om te reageren op de laatste reactie van 11 juni jl.

Ik afwachting van verdere berichtgeving,

D. Verbeek

In afwachting van verdere berichtgeving,

D. Verbeek
    Toevoeging: om één of andere reden wordt ieder bericht dubbel geplaatst - excuses hiervoor...
    D. Verbeek

Ik heb weer iets nieuws...
    De eerste training van de GP van Canada begon vandaag om 20:00 en ik kan hem alleen ineens niet bekijken. Wèl via de app op m'n telefoon, maar niet via het kanaal op m'n televisie?

Dit is nog niet eerder gebeurd?

Graag op deze mail, en op voorgaand mailverkeer reageren - dat van 16-6-2022 dus.

Dit is dus eigenlijk een tweede klacht in een klacht. De eerste zes maanden zouden gratis zijn, en vanaf 4-8-22 betaal ik € 13,99 per maand - dus daar kan het alvast niet aan liggen?!

In afwachting van uw reactie,

D. Verbeek

Graag verneem ik de stand van zaken. Er is nog iets bijgekomen. Afgelopen zaterdag kon ik de kwalificatie alleen via de app op m'n mobiel bekijken, en was de zender via de televisie gesloten. Deze kon ik alleen openen als ik een abonnement zou nemen via m'n provider?!?!

En zondag tijdens de race kon ik alleen maar kijken via de televisie en niet via de ViaPlay app op m'n telefoon?! Héél vreemd weer...

En ik verneem graag de stand van zaken aangaande bovenstaande andere klachten?

In afwachting van uw berichtgeving,

D. Verbeek
    Via deze weg breng ik mijn klacht in herinnering ten einde te voorkomen dat deze worden gesloten. Tot op heden heb ik nog niets vernomen, graag verneem ik reactie van u op hetgeen ik geschreven heb.
    In afwachting daarvan,

Groet,
    D. Verbeek
    Hoe lang moet ik nog blijven herinneren? Ik moet blijven herinneren ten einde ervoor te zorgen dat deze klacht open blijft staan, maar ik heb netjes gereageerd op de door jullie gestelde vragen, en tot op heden geen reactie op mogen vernemen.

Ik vind dat niet netjes, en niet klantvriendelijk.
    Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Dit gezegd hebbend,

D. Verbeek
    En wat ik trouwens ook te bizar voor woorden vindt is dat als je de race hebt gemist, je hem niet eens kunt terugkijken.

Bij Ziggo kon je alle gemiste races, trainingen en kwalificaties op ieder moment terugzien.

En dat allemaal voor dat achterlijk hoge bedrag, gewoon klote service!

Tot op heden nog steeds geen reactie meer mogen vernemen op de door jullie gestelde vragen.

Jullie duiken en ontwijken je verplichtingen alleen maar. Het is dat m'n vrouw dit had geregeld, en dat ze was overgestapt op KPN, want ik was sowieso al voornemens om het via F1TV te regelen.

Gewoon een regelrechte aanfluiting, dat hele ViaPlay...
    Beste D. Verbeek,

Excuses voor het lange wachten.

Wat vervelend dat u dit probleem ondervind.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

D. Verbeek
    Wat is dit voor een rare reactie? Ik had contact met klantenservice, die hebben mij eea gevraagd. Dat heb ik gedaan, en nimmer geen antwoord meer op gekregen. En dan nu het verzoek of ik contact wil opnemen met klantenservice? Lees even alle conversatie door zou ik zeggen...

Dan wacht ik uw reactie af.
    D. Verbeek
    Beste medewerkers van de klantenservice,

Ik wacht nog steeds op bericht. Dit gaat via de Consumentenbond. Met een bericht van de klantenservice de klantenservice dat ik de klantenservice moet benaderen heb ik niet veel.

Graag per omgaande uw antwoord,

Ik wacht nog op respons
    D. Verbeek
    Ik heb een mooi stukje gelezen op GPFans.com wat kant noch wal raakt. Ik zal dit stukje wel even openbaar maken, om te laten zien hoe "hard" jullie eraan werken om het opgelost te krijgen.

Ik krijg op de vragen uit UW bericht NUL respons, louter dan het bericht op dat ik 5 juli jl na vele herinneringen ineens vanuit klantenservice het verzoek krijg om contact op te nemen met de klantenservice.

Bizar
    D. Verbeek
    Dit is de laatste keer dat ik een herinnering stuur.
    Ik wacht op respons
    herinnering
    herinnering
    Beste D. Verbeek,

Bedankt voor het bericht.

Ondanks dat ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor jou is en dat jij problemen ervaart met onze stream, zou ik toch graag willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat of email: support@viaplay.nl.

Wij ontvangen dan graag nogmaals bovenstaande informatie via onze klantenservice.
    Op deze manier kunnen wij de kwestie voor jou onderzoeken en tot een oplossing komen.

Ik wens jou een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

D. Verbeek
    Alles waar jullie om gevraagd hebben staat in de klacht, alles wat ik erover wilde zeggen staat in de klacht. Ik wil dat het schriftelijk wordt afgehandeld, ik zou niet weten waarom ik dit - na eerst ál die epistels te hebben geschreven - nu ineens telefonisch moet worden afgehandeld. Dit is gewoon juridisch rechtsgeldig, dus ik ben benieuwd naar wat jullie te melden hebben?

Dit gezegd hebbend,

Beste F. Leenders,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te horen dat u dit zo ervaart.
    Ik vraag u om via de chat contact met ons op te nemen, via die weg kunnen wij u persoonlijk verder helpen.

Viaplay klantenservice

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?