Klacht Viaplay: te vroeg pakket stopgezet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650913
Gebruiker
linxs001
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Viaplay heeft een abonnement stopgezet per 1-3-2023. Dit terwijl viaplay pas per 1-3-2022 is begonnen met uitzenden en dat het een abonnement is van 13 maanden.

Gewenste oplossing

Ik wens gecompenseerd te worden.0
Geboden oplossing
Belachelijk, Viaplay maakt een fout in haar nadeel en draait het om naar consument toen Helaas pindakaas Viaplay ondanks uw fout 13 maanden geldigheidsduur overeenkomen en 12 maanden leveren, dan bent u in gebreke. Niet akkoord met alsnog een gratis maand viaplay aangezien ik nu al extra kosten heb gemaakt voor alternatief. U ziet mij niet weer als klant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    linxs001
    Datum
    Viaplay heeft helemaal niet meer gereageerd op de social media klantenservice kanaal en niet op de gestuurde e-mail.
  2. Auteur
    linxs001
    Datum
    We zijn inmiddels 12 dagen verder, en vanuit Viaplay (support@viaplay.nl) en messenger nog geen enkele reactie.
  3. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst onze excuses dat u nog geen reactie op uw vraag heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dat balen is dat er nog geen reactie op de e-mail gekomen is.

    Het is vrij druk bij ons geweest en daardoor was het tijdelijk iets lastiger om ons te kunnen bereiken en is onze reactietijd langer dan u van ons bent gewend.

    Omdat u al een bericht heeft gestuurd, verwacht ik dat mijn collega's deze zo snel mogelijk voor u oppakken en zodat we samen naar de gepaste oplossing kunnen kijken.

    Met vriendelijke groeten,
    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen