Klacht Viaplay: Vaak slechte verbinding

Klachtnummer
# 603109
Gebruiker
Pallet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

De verbinding met viaplay komt heel slecht tot vaak helemaal niet via de tv tot stand.
Via telefoon vaak haperend

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik probleemloos kan kijken

3 reacties

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste R. Houtsma,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met het maken van een verbinding met Viaplay. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay
  2. Auteur
    Pallet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Pallet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen