Klacht Viaplay: Vastlopen app op telefoon en op tv

Klachtnummer
# 607648
Gebruiker
Gebruiker1617026049
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen wedstrijd in Oostenrijk eerst op de telefoon bekeken via 5G streaming. De app bleef vastlopen. Ik heb hier screenshots van gemaakt. Toen toch maar binnen gaan kijken. Ook hier bleef het beeld vastlopen. Hier ook een foto van gemaakt. Ik heb een abonnement bij Ziggo met voldoende bandbreedte om apps te bekijken op tv. Andere apps zoals Netflix Videoland en Prime doen het prima!

Gewenste oplossing

Ik wil graag gecompenseerd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag kijken hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen