Klacht Viaplay: Veel te vaak slecht of geen beeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610241
Gebruiker
Hester Hageman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het beeld valt veel te vaak uit zowel op mijn tv als mijn mobiel

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn abonnement over de laatste maanden wordt gecrediteerd
Geboden oplossing
Niet opgelost maar ook nooit op gereageerd!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste H.J. Hageman,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met onze stream omdat het beeld vaak uitvalt op uw televisie en mobiel. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

    Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

    Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

    Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

    Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Vriendelijke groeten,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen