Beste R. l. Tijmes,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te lezen dat uw Viaplay-account soms niet werkt. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.
Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:
Geregistreerd e-mailadres van je account;
Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
Modelnummer van het apparaat;
App versie;
Firmware versie;
Internetverbinding;
IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;
Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/
Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.
Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ik wens u een fijne dag toe.
Vriendelijke groeten,
De klantenservice van Viaplay