Klacht Viaplay: Viaplay: zeer zeer slecht
Details
Klacht
Mijn contract is net als zovelen een maand te vroeg beëindigd. Het bijzondere van dit hele verhaal is dat ze niks van zich laten horen; geen mail, geen officieel bericht. Helemaal niks. Ik zal daarom nogmaals een mail sturen maar daarna juridische stappen ondernemen. Een bedrijf als Viaplay heeft de klanten duidelijk onderaan de ladder staan en ze komen er mee weg. Dit bevalt mij totaal niet. Zij plegen op deze manier contractbreuk en daarnaast leveren zij gedurende een jaar niet waar je voor betaald. Ik kan ze wel vertellen, ze zijn niet van mij af. De Facebook groep voor meerdere gedupeerden wordt opgezet en het ACM krijgt genoeg meldingen. Verre van professioneel. En ik verwacht net als de rest onder mijn klacht een standaard mailtje; neemt u contact op met de klantenservice. Ja graag! Dan krijgen ze flink onderuit de zak maar helaas….niet bereikbaar. Ik hoop van harte dat dit zootje wordt aangepakt. Dikke tip: Formule 1 tv. Beter beeld en stukken goedkoper.Gewenste oplossing
Neem klanten serieus en scheep ze niet af.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.