Klacht Viaplay: Viaplay: zeer zeer slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653166
Gebruiker
Dennis_K
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn contract is net als zovelen een maand te vroeg beëindigd. Het bijzondere van dit hele verhaal is dat ze niks van zich laten horen; geen mail, geen officieel bericht. Helemaal niks. Ik zal daarom nogmaals een mail sturen maar daarna juridische stappen ondernemen. Een bedrijf als Viaplay heeft de klanten duidelijk onderaan de ladder staan en ze komen er mee weg. Dit bevalt mij totaal niet. Zij plegen op deze manier contractbreuk en daarnaast leveren zij gedurende een jaar niet waar je voor betaald. Ik kan ze wel vertellen, ze zijn niet van mij af. De Facebook groep voor meerdere gedupeerden wordt opgezet en het ACM krijgt genoeg meldingen. Verre van professioneel. En ik verwacht net als de rest onder mijn klacht een standaard mailtje; neemt u contact op met de klantenservice. Ja graag! Dan krijgen ze flink onderuit de zak maar helaas….niet bereikbaar. Ik hoop van harte dat dit zootje wordt aangepakt. Dikke tip: Formule 1 tv. Beter beeld en stukken goedkoper.

Gewenste oplossing

Neem klanten serieus en scheep ze niet af.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dennis,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u nog niet naar tevredenheid bent geholpen.
    Graag willen wij samen met u kijken naar een geschikte oplossing voor uw probleem, echter kan dit alleen via ons eigen kanaal. Dit komt omdat we alleen via onze eigen kanalen persoonsgegevens mogen verwerken.

    Mocht u samen met ons willen kijken naar een oplossing, dan zien we u graag terug bij onze klantenservice.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen