Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Viaplay: ViaPlay annuleert abonnement onterecht te vroeg en doet alsof er niets aan te doen is.
Details
Klacht
Op 28-02-2022 een abonnement voor 13 maanden afgesloten, tot én met maart 2023 dus. Op 28-01-2023 mijn abonnement voor de volgende periode opgezegd, bevestiging ontvangen dat ik nog toegang heb gedurende de periode waarvoor ik heb betaald. Op 01-03-2023 een mail ontvangen dat mijn account geannuleerd en geblokkeerd is. Het wordt steeds erger met deze bende oplichters! Klantenservice is niet te bereiken en men doet net of er niets aan te doen is.Gewenste oplossing
Onmiddelijke her-aansluiting zodat ik de Formule 1 race dit weekend nog kan zien.Anders vergoeding voor een maandabonnement op een andere F1 streaming service.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.