Klacht Viaplay: ViaPlay annuleert abonnement onterecht te vroeg en doet alsof er niets aan te doen is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650676
Gebruiker
Chili
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 28-02-2022 een abonnement voor 13 maanden afgesloten, tot én met maart 2023 dus. Op 28-01-2023 mijn abonnement voor de volgende periode opgezegd, bevestiging ontvangen dat ik nog toegang heb gedurende de periode waarvoor ik heb betaald. Op 01-03-2023 een mail ontvangen dat mijn account geannuleerd en geblokkeerd is. Het wordt steeds erger met deze bende oplichters! Klantenservice is niet te bereiken en men doet net of er niets aan te doen is.

Gewenste oplossing

Onmiddelijke her-aansluiting zodat ik de Formule 1 race dit weekend nog kan zien.
Anders vergoeding voor een maandabonnement op een andere F1 streaming service.
Geboden oplossing
Viaplay heeft niet gereageerd, ik heb meerdere mails gestuurd naar hun klantenservice, geprobeerd te bellen, berichten via Messenger gestuurd maar nergens reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen