Opgelost door Viaplay: Viaplay App op de opent niet

angry Opgelost
Wim

Ik heb een smart tv waar ik Viaplay app op geïnstalleerd heb. Nu kan ik sinds de laatste twee F1 races de app niet openen.(alleen een zwart scherm) Tijdens de trainingen en kwalificaties van de F1 races gaat het prima maar tijdens de race blijft het scherm zwart.

het probleem oplossen
Viaplay gaat kijken of ik gecompenseerd kan worde. Maar in dit geval eerst zien dan geloven.

Viaplay
    Beste W.I.M. van de Steeg,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u de app niet heeft kunnen openen tijdens de laatste twee races. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen.

Mocht u willen dat wij de onderliggende problemen die u ervaart onderzoeken, dan ontvangen wij graag de volgende gegevens:

Geregistreerd e-mailadres van je account;
    Apparaat waar je de klachten op hebt en bouwjaar en model;
    Modelnummer van het apparaat;
    App versie;
    Firmware versie;
    Internetverbinding;
    IP adres, te vinden via https://whatismyipaddress.com/;

Deze gegevens kunt u verstrekken in een privébericht via onze klantenservice: https://help.viaplay.com/nl/

Verder willen wij graag mededelen dat uw feedback erg op prijs wordt gesteld en daarbij excuses voor het eventuele ongemak dat u heeft ervaren.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay
    Beste Viaplay,

Ik wil u graag mijn antwoord sturen maar ik kan u via https://help.viaplay.com/nl/ geen e-mail sturen. Als ik op "een e-mail sturen" klik komt er alleen "formulier sluiten" te staan. Helaas zie ik geen formulier. Misschien kunt u mij gewoon een e-mail adres geven.
    Op dit moment is ook de klantenservice niet bereikbaar.

Viaplay
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Viaplay?