Klacht Viaplay: Viaplay beëindigd abonnement bijna 1 maand te vroeg, geen compensatie
Details
Klacht
Mijn viaplay abonnement is te vroeg gestopt, dit zou tot 25 maart doorlopen. Ik ben niet de enige trouwens.Bij de factuur/aankoopbewijs (zie bijlage) stond er duidelijk dat dit voor 13 maanden was:
Aankoopbewijs
Besteldatum:: 25.02.2022 17.05
Ordernummer:: 1292745040
Beschrijving Aantal Prijs
Viaplay-pakket 13 maanden 99,00 EUR
Via mail naar support viaplay dit aangekaart. Echter niet meteen reactie, pas na 15 dagen!
Jammer genoeg geen reactie vóórdat de F1 race van afgelopen weekend gereden is. Dus ik heb een alternatief afgesloten bij F1TV Pro. Dus 1 maand gratis Viaplay is ook geen optie meer. Willen jullie 10 euro ter compensatie terugboeken?
Dit heb ik ook gemaild na een paar dagen geen reactie. Pas op 17 maart reactie van viaplay op mijn mails.
> Bedankt voor uw reactie.
> Goed dat u contact met ons opneemt. Onze excuses voor de late reactie, het is momenteel erg druk.
> Helaas is de 10 euro compensatie niet meer van toepassing. Wij hebben inderdaad eerder een compensatie aangeboden, toen er nog geen voucher codes beschikbaar waren. Momenteel mogen wij geen vergoedingen meer overmaken, alleen de vouchercodes voor rechtstreekse klanten.
> Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Natuurlijk ga ik hiermee niet akkoord. Viaplay doet gewoon NIETS voor de meeste gedupeerden en daarnaast behandelen ze klanten verschillend.
Gewenste oplossing
Ten minste 10 euro compensatie, een voucher is nu te laat, omdat de eerste F1 races al geweest zijn en ik al een alternatief (F1 TV Pro) heb.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.