Klacht Viaplay: Viaplay beindigd voortijdig de betaalde overeenkomst en wijgerd restitutie
Details
Klacht
Account is geannuleerd tijdens looptijd abbonnement!Ik heb mijn jaarabonnement opgezegd en netjes bevestiging gehad dat ik tot 24 Maart gebruik kan maken nog. Echter op 1 maart zet Viaplay vervolgens alsnog mijn abonnement stop!
Customer Service is niet welwillend mij een restitutie te geven wat ik geëist heb en volgens hun eigen algemene voorwaarde een optie is.
Zowel mijn aankoop bewijs als de bevestiging geven aan dat ik tot 24 Maart betaald heb.
Gewenste oplossing
Restitutie van de maand waarvoor ik betaald heb.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.