Klacht Viaplay: Viaplay beindigd voortijdig de betaalde overeenkomst en wijgerd restitutie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653111
Gebruiker
Gebruiker1651755116
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Account is geannuleerd tijdens looptijd abbonnement!

Ik heb mijn jaarabonnement opgezegd en netjes bevestiging gehad dat ik tot 24 Maart gebruik kan maken nog. Echter op 1 maart zet Viaplay vervolgens alsnog mijn abonnement stop!

Customer Service is niet welwillend mij een restitutie te geven wat ik geëist heb en volgens hun eigen algemene voorwaarde een optie is.

Zowel mijn aankoop bewijs als de bevestiging geven aan dat ik tot 24 Maart betaald heb.

Gewenste oplossing

Restitutie van de maand waarvoor ik betaald heb.
Geboden oplossing
Klacht loopt al bij de klantenservice maar die weigeren restitutie te geven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meijboom,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u nog niet naar tevredenheid bent geholpen.Ik begrijp er wat verwarring is ontstaan over het jaarabonnement van vorig jaar.

    Graag willen wij samen met u kijken naar een geschikte oplossing voor uw probleem, echter kan dit alleen via ons eigen kanaal. Dit komt omdat we alleen via onze eigen kanalen persoonsgegevens mogen verwerken.

    Mocht u samen met ons willen kijken naar een oplossing, dan zien we u graag terug bij onze klantenservice.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen