Klacht Viaplay: Viaplay biedt niet wat ze beloven, maar sluiten je zonder pardon af en zijn dan niet bereikbaar!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 652876
Gebruiker
Spajas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn jaarabonnement van 2022 zou 13 maanden moeten lopen, maar is na 12 maanden stopgezet. Moeilijk contact te krijgen met de klantenservice. Wacht al sinds begin maart op een reactie. Begrijp uit de media dat de compensatie van 10 euro inmiddels niet meer is. Faal!

Gewenste oplossing

De passende compensatie zoals de overige (ex)klanten dat begin maart ook hebben gehad: 10 euro!
Geboden oplossing
Een voucher aangeboden voor een maand gratis kijken. Echter.. ben ik nog niet ingelicht over de termijn waarop ik die voucher kan gebruiken. Via de mail daarover een vraag gesteld. Benieuwd of ik weer 19 dagen moet wachten op een reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jansen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp uw reactie over de verwarring die is ontstaan over het jaarabonnement van vorig jaar.

    Graag willen wij samen met u kijken naar een geschikte oplossing voor uw probleem, echter kan dit alleen via ons eigen kanaal. Dit komt omdat we alleen via onze eigen kanalen persoonsgegevens mogen verwerken.

    Mocht u samen met ons willen kijken naar een oplossing, dan zien we u graag terug bij onze klantenservice.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen