Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Viaplay: Viaplay pleegt contractbreuk
Details
Klacht
Contractbreuk. Ik heb het Viaplay abonnement opgezegd omdat ik geen 16,- per maand wil betalen. Echter mijn oude contract moet doorlopen tm 15-3-2023. Viaplay heeft nu al het abonnement stopgezet. Dit is niet volgens de afgesproken termijn. Ik eis of mijn rest bedrag terug of weer toegang tot Viaplay tm 15-3-2023 en de extra dagen dat ik geen toegang had. Ordernummer: 1279744049 Verder is het echt onbegonnen zaak om Viaplay te bereiken via de kanalen die zij aanbieden. Ze bieden ze aan maar daar is het ook mee gezegd. Nergens wordt op gereageerd. Dus waarschijnlijk puur om aan regelgeving te voldoen. Chat: geen reactie. Messenger: geen reactie. Via telefoon: 99 wachtende voor u!!!....Gewenste oplossing
Ik eis mijn rest bedrag terug of weer toegang tot Viaplay tm 15-3-2023 en de extra dagen dat ik geen toegang had.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.