Opgelost door Viaplay: Viaplay pleegt contractbreuk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 650411
Gebruiker
BezigeBeuk#235
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Contractbreuk. Ik heb het Viaplay abonnement opgezegd omdat ik geen 16,- per maand wil betalen. Echter mijn oude contract moet doorlopen tm 15-3-2023. Viaplay heeft nu al het abonnement stopgezet. Dit is niet volgens de afgesproken termijn. Ik eis of mijn rest bedrag terug of weer toegang tot Viaplay tm 15-3-2023 en de extra dagen dat ik geen toegang had. Ordernummer: 1279744049 Verder is het echt onbegonnen zaak om Viaplay te bereiken via de kanalen die zij aanbieden. Ze bieden ze aan maar daar is het ook mee gezegd. Nergens wordt op gereageerd. Dus waarschijnlijk puur om aan regelgeving te voldoen. Chat: geen reactie. Messenger: geen reactie. Via telefoon: 99 wachtende voor u!!!....

Gewenste oplossing

Ik eis mijn rest bedrag terug of weer toegang tot Viaplay tm 15-3-2023 en de extra dagen dat ik geen toegang had.
Geboden oplossing
Ze hebben zonder enige reactie te geven op mijn vragen, 10,- terug gestort op mijn rekening. Als ik geen klacht ingediend had, hadden ze dit waarschijnlijk niet uit zichzelf gedaan.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Viaplay is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen