Klacht Viaplay: Waardeloze app

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 626296
Gebruiker
Andre Petterson
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Telkens lang laden....In 30 min 6 x verbroken....en steeds opnieuw moeten inloggen.
Heb goede internet van Ziggo. Dit gekloot is al maanden zo!
Waardeloos en zonde van het geld.
NOOIT MEER DUS....

Gewenste oplossing

Niets....te laat
Geboden oplossing
Haha.... blijft waardeloos! Link die ze sturen, om kontakt met Viaplay op te nemen over de " stabiele verbinding " van mijn internetverbinding! Mijn internetverbinding is prima! Bij Viaplay werkt het niet! Geen fouten aan andere geven, Lijkt Rutte wel! Kortom opnieuw waardeloos...Gauw opzeggen......
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Beste,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat u last heeft van een instabiele verbinding. Ik wil u graag helpen om dit op te lossen. Hierbij nodig ik u uit contact op te nemen via ons eigen platform
    Onze klantenservice kunt u vinden via de volgende link: help.viaplay.com/nl/

    Alvast bedankt voor uw medewerking en wij zien uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen