Klacht Viaplay: Zeer slechte stream en klantenservice, reageren niet op klacht

Karma

Vanaf launch Viaplay (Maart) geen één race fatsoenlijk kunnen kijken, continue wegvallen/stotterend beeld. Via chat, mail of messenger wordt vrijwel nooit gereageerd, als ik dan iemand spreek dan ligt het nooit aan Viaplay.. Na 3 maanden is mijn account geüpdatet door Viaplay en is het probleem opgelost. Oorzaak lag dus bij Viaplay maar ze reageren niet op mijn verzoek voor compensatie. Zeer klantonvriendelijkheid bedrijf.

Compensatie voor 3 maanden slechte kwaliteit streams, oorzaak ligt bij Viaplay en heb ik zwart op wit

Karma
    Graag reactie, compensatie zou in gang worden gezet. Echter, wederom niks meer gehoord en op reacties (mail/chat/messenger) wordt wederom niet gereageerd
    Beste B. Verhagen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Mijn collega heeft inderdaad uw gegevens door gegeven aan de technische afdeling.

Viaplay is al geruime tijd gegevens aan het verzamelen zodat er gericht naar oplossingen gezocht wordt om problemen bij onze klanten te verhelpen. Door het aanleveren van de door ons opgevraagde gegevens, kunnen wij dit ook voor u doen.

U kunt zich voorstellen dat dit een behoorlijke klus is, gezien de klanten verschillende klachten, apparatuur en uiteenlopende internet providers hebben. De technische afdeling is hier dan ook erg druk mee momenteel. Als er is vast gesteld dat het probleem dat u ervaart daadwerkelijk bij Viaplay vandaan komt wordt de procedure voor compensatie in gang gezet.

Ik hoop op uw begrip om Viaplay hiervoor de tijd te geven.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u ons te benaderen via onze eigen platform. Ik heb een link voor u toegevoegd https://help.viaplay.com/nl/. Ook kunt u ons benaderen via een contactformulier of mail naar support@viaplay.nl

Ik wens u een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

Viaplay,

Ik heb die gegevens al tig keer gestuurd, oplossing is er al maar geen compensatie. Lees AUB eens de gestuurde bijlage, al mijn mail, chat etc.

Het probleem is een aantal weken opgelost, de oplossing (bronoorzaak) lag aan het opnieuw updaten van mijn account door ViaPlay. Ik heb hier al uitvoering over gemail, gechat etc. 9 vd 10 keer zonder een reactie te krijgen. Ik heb screenshots gemaakt van alles maar dit wordt blijkbaar niet bekeken. Via chat gaf Tessa CS aan dat ze opnieuw alle info/apparatuur en uiteindelijke oplossing (dat bij ViaPlay) lag gebruiken om een aanvraag voor compensatie te starten, ik zou hiervan een mail/casenr krijgen zodat ik niet voor de honderste keer pogingen moet doen om contact met ViaPlay te krijgen en weer alles opnieuw moet zeggen.

Kort samengevat: alles is bekend, er is geen onderzoek meer nodig, probleem is opgelost, nu alleen nog de compensatie (3 mnd). Waar blijft de mail/casenummer en wat is de status?

Daarna verwijst u klanten voor vragen naar chat etc maar er wordt 99% niet gereageerd, en worden er standaard antwoorden geplaatst.

Graag een inhoudelijke reactie,

Bjorn

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken,

Graag een inhoudelijke reactie, zie ook bijlage in vorige reacties als bewijs. Hiervoor is geen onderzoek nodig

Graag reactie,

Inmiddels staat er overal in het nieuws dat ViaPlay gaat compenseren maar als klant krijg ik geen reactie/update..

Karma
    Wederom al weken geen reactie, ook niet via chat en messenger.. Wat is de status van mijn onderzoek mbt compensatie??????????????? Lees vorige berichten
    Karma
    Al een maand GEEN reactie, ook niet op mail, via chat en/of messenger!!!

Nogmaals: GRAAG EEN REACTIE en compensatie
    Wederom geen reactie.,
    Wederom geen reactie
    Beste Karma,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het probleem nog niet is verholpen.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag kijken hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

Karma
    Ik kan contact opnemen tot ik een ons weeg, er wordt niet gereageerd via chat, messenger en mail. Ook hier worden mijn bovenstaande berichten niet gelezen. Heel handig om mensen te verwijzen naar een 'klantenservice' maar als men niet reageert schiet ik daar niks mee op. Heb al mijn info al tig keer doorgegeven en dient bij jullie bekend te zijn onder mijn emailadres.

Regel het eens ipv afschuiven, 3 maanden compensatie!
    Graag reactie!
    Karma
    Ik krijg al bijna 2 MAANDEN GEEN REACTIE!? Niet hier, niet via mail en niet via messenger!!
    Beste B. Verhagen,

Vriendelijk bedankt voor het bericht.

Ondanks dat ik het begrijp dat het vervelend is dat jij problemen ervaart, zou ik toch willen vragen of jij contact met ons opneemt via onze klantenservice. Onze chat is daarbij dagelijks bereikbaar. Jij kan contact opnemen via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl/

Wij kijken dan graag wat wij voor jou kunnen betekenen.

Ik wens jou een fijne dag toe.

Vriendelijke groeten,

De klantenservice van Viaplay

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Viaplay?