Klacht Viaplay: zie hierboven. De verbinding is niet stabiel. ik moet iedere keer opnieuw opstarten

Klachtnummer
# 607011
Gebruiker
Serpet
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Verbinding is wel weer 20 keer weggevallen

Gewenste oplossing

verbinding verbeteren en minimaal de helft van mijn geld terug!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Serpet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Viaplay
    Datum
    Beste K. Servais,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u dit probleem ondervindt.
    Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice? Dan willen we graag krijgen hoe we u kunnen helpen.
    De klantenservice kunt u vinden via de volgende link: https://help.viaplay.com/nl

    Met vriendelijke groet,

    De klantenservice van Viaplay

Ook een klacht indienen over Viaplay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen