Klacht Viaprint: NALEVERING CANON INKT CARTRIDGES NIET ONTVANGEN NA 4 WEKEN

Klachtnummer
# 68516
Gebruiker
Harma Norder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 juni heb ik een bestelling geplaatst bij ViaPrint, had hier al vaker besteld en was altijd goed.
Tot de bestelling van 29 juni, kreeg de incomplete bestelling op 4 juli binnen.
De 4 niet geleverde cartridges zouden een week later komen, en ik zou ter compensatie 1 zwarte inkt cartridge er bij krijgen.
Maarrrrrr, u raadt het al, deze 5 cartridges zijn tot op heden nog niet geleverd.
Nu is het 21 juli, bijna een maand later.
Heb geprobeerd te bellen met ViaPrint maar kreeg een antwoordapparaat aan de lijn met het verzoek om mijn naam en telefoonnummer achter te laten en dat ik zo spoedig mogelijk zou worden terug gebeld. Ook niet dus.
Hopelijk krijg ik deze week mijn nalevering nog thuis, anders wil ik nu mijn geld terug wat ik voor deze 4 cartridges heb betaald.
Dit is de laatste keer dat ik bij ViaPrint heb besteld, geen snelle en goede service.

De oplossing

Deze week de 5 bestelde Canon inkt-cartridges thuis krijgen en anders GELD TERUG!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Viaprint is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viaprint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen