Klacht Viator: aanpassen datum gekochte voucher

Klachtnummer
# 299119
Gebruiker
deWerd1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boeking gemaakt voor een boottocht in Kroatie. Ik had per abuis de verkeerde datum ingevuld en probeer dit al een week lang te corrigeren zowel online, waar die optie actief is, als per mail. Niets wordt aangepast en op mails wordt niet gereageerd. Ga volgende week op vakantie en ben waarschijnlijk 72 euro kwijt.

De oplossing

Datum van gekochte voucher aanpassen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Viator hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viator?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen