Klacht Viator: Geen inhoudelijke reactie en creditering van niet verleende betaalde diensten

Klachtnummer
# 341302
Gebruiker
Sjonnie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Viator geeft geen inhoudelijke reactie op e-mails.
Viator vraagt in de opgave bij het reserveren op welke tijd je aankomt, schrijft de geboekte busreis af van je creditcard, maar er blijken dan helemaal geen bussen meer te rijden.
Viator reageert niet inhoudelijk op email, en al helemaal geen geld terug storten.

Gewenste oplossing

Inhoudelijke reacties en creditering van het onterecht afgeschreven bedrag van de creditcard

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Viator hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Viator?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen