Klacht Vibe Bouw en Aannemersbedrijf: Geen garantie van slecht afgeleverd werk.

Amour

Garantie tot betaling van de laatste factuur. Werk niet goed afgeleverd, zoals omschreven in de offerte. Verborgen gebreken kwamen pas na oplevering. Aannemer is niet meer bereikbaar en reageert niet op telefonisch contact, berichten en e-mails.

Wij willen dat alle open punten en gebreken nog worden opgelost.

Vibe Bouw en Aannemersbedrijf
    Er wordt door de eigenaren garantie geclaimd over items welke door hen zijn aangekocht, hierover is een jaar terug al uitgebreid mailwisseling geweest. Er is Engels sanitair geleverd door de eigenaren met keramische schijven waardoor een 'klappend geluid van de leidingen ontstaat, dit is te verhelpen door waterslagdempers te plaatsen, de eigenaren eisen dat deze kosteloos door VIBE worden geplaatst. Clou is dat sanitair buiten aannemer om is aangekocht en überhaupt geen advies is gevraagd aan VIBE.

Zelfde geldt voor een haard welke door de eigenaar is aangekocht uit meerdere onderdelen op marktplaats en gebruikte bouwmaterialen handels, de doorstroom van rookgassen is niet optimaal en te verhelpen met een gekko waarvan de eigenaren eisen dat VIBE ook deze kosteloos gaat monteren.

We verlenen service en hebben de problemen inzichtelijk gemaakt en oplossingen aangedragen, het valt echter buiten onze garantie. Er is een garantieverklaring, deze maakt onderdeel uit van de opdrachtbevestiging. Een grote mensen overeenkomst en zonder addertjes in het gras..

Het is jammer dat eigenaren nu allerlei media opzoeken om met laster VIBE te dwingen, de niet terechte garantieklachten om niet uit te voeren, en de suggestie wekken dat VIBE klanten laat zitten.

We hebben oplossingen aangedragen die minimale financiële inspanningen kosten, eigenaren wensen dit niet te betalen en wentelen het af op VIBE.

Amour

Ook een klacht indienen over Vibe Bouw en Aannemersbedrijf?