Klacht Vibe Bouw en Aannemersbedrijf: Niet meer bereikbaar voor het oplossen van problemen.

Amour

Helaas geen oplossing, maar alleen maar leugens en excuses. Het geluid van de leidingen komt door het niet goed bevestigen van de leidingen aan de muur en dit weet iedere goede loodgieter. Wij hebben nu 2 loodgieters langs laten komen en contact gehad met de leverancier van de "keramische kranen" en iedereen afzonderlijk bevestigd dat het geluid niet afkomstig is van de kranen. Er is totaal niets aan de hand met de keramische kranen, want alle kranen(inclusief onze cooker) in ons huis maken geluid en dit zijn verschillende leveranciers. Het probleem is niet alleen het geluid, maar de kans op lekkage na langer gebruik. En dan kunnen wij zeker niet op deze aannemer rekenen. De vlotter van de wc blijft hangen na het doortrekken, dit onderdeel is door de aannemer zelf aangekocht en door zijn loodgieter bevestigd. Daarnaast is alleen de schouw in overleg met onze aannemer gekocht (bewijs op sms) en niet via marktplaats, maar bij 1 van de duurste schouw leveranciers in NL (van Eijk.) Al het binnenwerk is door de timmerman van de aannemer aangekocht en bevestigd net als de stenen en de schouw. Nu is er een specialist langsgeweest en een gekko is niet de oplossing. Maar als de aannemer kennis had gehad van het plaatsen van schouwen had hij hier al een oplossing voor bedacht bij het plaatsen van de schouw en in goed overleg ons ook geadviseerd. Want ik neem aan als je je hele huis laat opknappen de aannemer ook een adviserende rol speelt en niet alleen een openhaard plaatst en op dat moment niet adviseert dat de openhaard het wellicht niet gaat den op deze manier. Maar misschien was het ook verstandig geweest als de aannemer zelf kwam kijken waar de fouten lagen in plaats van op afstand te oordelen en zelf nooit alle klachten heeft gezien en gehoord. Wij moeten verdere stappen ondernemen, want de aannemer staat ons niet te woord via heel veel eerdere verstuurde e-mails, berichten en telefonisch contact. Dit is de eerste keer dat hij reageert, maar helaas nog steeds niet zijn verantwoordelijkheid neemt en dit netjes afhandeld. Heel jammer nadat wij een hele grote opdracht bij hem hadden geplaatst.

Vibe Bouw en Aannemersbedrijf
    De clou blijft dat als je zelf onderdelen aanlevert, sanitair, schouw etc je als klant hiervoor geen garantie kan claimen bij je aannemer.

Dit is van te voren kenbaar gemaakt. Sterker nog er is gewoon een garantieverklaring waarop per onderdeel wordt aangegeven waarop we wel en geen garantie geven.

Amour
Geen oplossing. De aannemer kan beter de offerte nog eens bekijken en misschien aan zijn mensen vragen wat er geplaatst is. Het binnenwerk van de wc/spoelsysteem is door jullie aangekocht en geplaatst. De oplossing is niet een nieuwe kraan, maar het goed bevestigen van de leidingen aan de muur. En de leidingen hebben jullie aangelegd toch? Conclusie blijft deze aannemer raden wij af!

Ook een klacht indienen over Vibe Bouw en Aannemersbedrijf?