Klacht Vibernet.nl: Heb geen internet in huis maar betaal er wel voor

Klachtnummer
# 251742
Gebruiker
R.terhorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de aanvraag zijn wij de toevoeging aan bij ons huisnummer vergeten. Hier hebben wij telefonisch achteraan gebeld om dit te wijzigen. Nu is het post adres wel verandert maar het leveren adres niet. We zijn nu bijna 3 weken ven meerdere telefoon gesprekken verder maar er is nog steeds geen oplossingen en de telefoonkosten lopen maar op. We staan elke keer als we bellen 45 minuten tot een uur in de wacht. Er worden steeds nieuwe beloften gedaan maar er gebeurt niks. Wij worden aan het lijntje gehouden en zijn ten einde raad.

De oplossing

Lever adres omzetten van 2 naar 2a zoals is het eerste gesprek op 15 december doorgegeven is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vibernet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vibernet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen