Klacht Vibernet.nl: zomaar afgesloten van internet

Klachtnummer
# 81658
Gebruiker
Mo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zonder enige aanleiding of bericht vooraf ben ik zomaar afgesloten van internet. bij navraag bleek dat zij hebben besloten om alle klanten af te sluiten, omdat zij een conflict hebben met KPN. ik vind dit te gek voor woorden aangezien ik en velen anderen het slachtoffer zijn van hun conflict.

De oplossing

z.s.m. een UMTS dongle opsturen aangezien ik de internet ook zakelijk gebruik. dit heb ik ook meerder keren telefonisch aangegeven, maar tot nu toe zonder resultaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vibernet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vibernet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen