Klacht Vida Rustica: gezien de omstandigheden covit,zijn ze niet bereid om ons voorschot terug te betalen.

zouki

Beste,
Naar aanleiding van de corona omstandigheden en geen zekerheid hebben voor de komende reisomstandigheden deze zomer,hebben we onze vakantie geanuleerd.
Dit hadden we vorig jaar ook al gedaan.
Ik heb een voorschot betaald van +/- € 625,-.
ik heb beleefd gevraagd om deze terug te krijgen maar dat hebben ze geweigerd.
Ze gaven aan dat ze deze al aan de eigenaar van het huis in Spanje hadden betaald en dit niet konden teruggeven.
Ik vind dit zo oneerlijk,en vind dit dan ook pure diefstal.
Dit is geld uit de mensen hun zakken halen door gebruik te maken van de corona situatie.
Ik ben niet de enigste die waarschijnlijk zijn reis heeft geanuleerd en dit wil zeggen dat de mensen van Vida Rustica veel geld hebben verdiend op oneerlijke wijze.

Graag had ik mijn geld willen terug krijgen aub.

zouki
Het is gewoonweg schandaaalig hoe ze men,sen bestelen in deze corona periode! Geen greintje medeleven en terug vallend op hun kontrakt. Niets voor niets dat deze mensen met hun bedrijf stoppen. Letterlijk oneerlijk zelfs niet proberen om een tussen oplossing te zoeken;

Ook een klacht indienen over Vida Rustica?