Klacht VidaXL.nl: 3 dagen bezorgtijd nu al 3 weken

Rosita#1977

Op 19 mei jl. heb ik een bestelling geplaatst bij VidaXL van schuttingpalen, hekpanelen en poorten, tezamen voor ruim 500 euro. Deze zouden binnen 3 dagen geleverd worden. Na verschillende malen contact te hebben gehad via email en telefoon, krijg ik steeds te horen dat er iets mis is gegaan met mijn bestelling en dat als ik over een paar dagen nog niks gehoord heb, dat ik nog maar eens contact moet opnemen. Dit gaat nu al bijna 3 weken zo. Ondertussen word ik er wel steeds op gewezen dat ik mijn order pas na 30 dagen kan annuleren en mijn geld terug kan vragen. Maar ik zit wel nog steeds zonder hek, zonder geld en in de status van mijn bestelling veranderd er niets. Je word gewoon steeds van het kastje naar de muur gestuurd!

Ik wil gewoon graag mijn bestelling ontvangen of dat de bestelling direct geannuleerd word en het geld retour komt zodat ik ergens een tuinhek kan kopen in verband met 2 los lopende honden.

Het is niet netjes om 3 dagen levertijd aan te geven en vervolgens als mensen na de verstreken levertijd vragen gaan stellen om ze van het kastje naar de muur te sturen.

VidaXL.nl
    Beste R.C.V. de Haas,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken houden wij je op de hoogte over je bestelling. Mocht je vragen hebben bel ons dan even terug.

Excuses voor het ongemak!

Maud/ vidaXL Webcare Team
    Rosita#1977
    Dankjewel voor de reactie VidaXL. Fijn dat er actie ondernomen word. Ik hoor graag morgen weer van jullie zoals afgesproken.

Met vriendelijke groet Rosita
    VidaXL.nl
    Beste R.C.V. de Haas,

Bedankt voor je tijd vandaag.

Zoals besproken zullen wij je hier dinsdag over terugbellen.

Excuses voor het ongemak!

Maud/ vidaXL Webcare Team

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?