Klacht VidaXL.nl: Al 22 dagen aan het wachten op mijn 621 euro

Daniejelle85

22 dagen geleden een jacuzzi besteld. En betaald. En meteen weer geannuleerd.
Na een week heb ik voor het eerst co tact opgenomen met vidaxl. Ik moest zelf contact opnemen met de Duitse externe verkoper. Dat heb ik gedaan. Zij zeiden dat ik toch echt bij vidaxl moest zijn. Dus weer contact opgenomen met vidaxl. Zij gingen contact opnemen met hun financiële afdeling. Dan zou het goedkomen. Een week later weer contact opgenomen want er was niets gebeurt. Elke keer hetzelfde slappe antwoord en nog steeds is er niets teruggestort. Afgelopen vrijdag bij hoge uitzondering iemand aan de telefoon gehad. Zij zei dat ik dinsdag uiterlijk werdt gebeld met hoe en wat verder. Gister niet gebeld. Vandaag weer gechat en gezegd dat ik vandaag contact wil met iemand. Dat zou geregeld worden. Je raad het al... geen telefoontje gekregen. We zijn nu 22 dagen verder en heb nog steeds mijn 621 euro niet terug. Ik ga morgen rechtsbijstand inschakelen want met berichten sturen naar vidaxl ga ik dus niets bereiken.
Echt een flut klantenservice.
Ok heb me nog nooit zo in de zei K genomen gevoeld

Deze week mijn geld terug op mijn rekening

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?