Klacht VidaXL.nl: Beschadigd salontafel en krijg geen normaal reactie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450573
Gebruiker
Mariadolores
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een salontafel en nog twee andere kasten ik heb nu al spijt er van.
De salontafel is bezorgd maar beschadig en en los onderdeel.
Ik heb alles maar echt alles aan gedaan om in contact te komen om de tafel terug te sturen je hordt niets. Ook foto’s van de tafel in de mail echt alles. Heb zelf mijn telefoonnummer achtergelaten of ze me kunnen bellen.Ik heb nu en paar mail met dat ze 20 euro kunnen geven of onderdelen bestelen nou sorry dit pik ik niet zeg dit is niet hoe je met klanten omgaat Ben zo boos hier over. Ik betaald niets

De oplossing

Ik wil graag dat ze contact opnemen en alles netjes gaan afhandelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariadolores
Datum
Uiteindelijke oplossing
De andere twee kasten ook bij PostNL gebracht maar je hoor niets de communicatie is waardeloos dus dat bedrag staat nog open, ik zou achteraf betalen, maar goed ook! anders zat ik met de probleem van terug betalen en nog steeds niet gehoord en het bedrag is nog steeds open
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen