VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door VidaXL.nl: Bestelde artikelen incompleet gekregen wel de rekening!
Details
De klacht
2 ligbedden besteld 19 mei.Is er maar 1 geleverd.Wel rekening van twee bedden.
Mails gestuurd.Krijg ik steeds zelfde antwoord.
Ligt bij DPD,contact gezocht met hun.
Uiterst vriendelijk man die zei vida xl geeft track en tracé door aan u maar artikel is niet op ons depot dus kunnen wij niet leveren.
Wederom vida mail gestuurd,krijg gewoon weer t antwoord ligt bij DPD.
Word er onderhand gek van.
Wil gewoon mijn bestelling!
Oplossing graag Vida xl!!!
Hoe kan je klanten laten betalen en spullen maar half leven?
En dan ook nog de schuld leggen bij DPD
De oplossing
Is duidelijk zijn en t bestelde ligbed verzenden.Betaal niet voor niet geleverde spullen.
Ben er onderhand al vanaf 19 mei mee bezig.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.