Opgelost door VidaXL.nl: Bestelling incompleet bezorgd en nalevering van onderdelen bleken de verkeerde onderdelen

content Opgelost
Percy2020

Ik heb op 13 mei een kamerscherm besteld. Deze is incompleet geleverd. Ik heb chatcontact gehad met Vida XL en de juiste onderdelen heb ik doorgegeven. Nu zijn na lang wachten eindelijk op 9 juni de vervangende onderdelen bezorgd. Wil ik vandaag het kamerscherm in elkaar zetten, blijken het de verkeerde onderdelen te zijn. Ik kan er precies niets mee. Ik vind het ook geen service dat er geen telefonisch contact kan worden opgenomen.

Ik wil graag een compleet nieuw kamerscherm, geen vervangende onderdelen. En als dat niet lukt wil ik mijn geld terug.

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Percy2020
    Ik heb chatcontact gehad met Vida XL. Er is mij verzocht het pakket te retourneren waarna mij beloofd is dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 3 werkdagen nadat ik het pakket geretourneerd heb. Ik wacht het even af in de hoop dat ik mijn geld terug krijg.
    Percy2020
    Ik heb vandaag keurig netjes mijn geld teruggekregen van Vida XL. Bedankt hiervoor.

Percy2020

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?