Opgelost door VidaXL.nl: Bestelling incompleet bezorgd en nalevering van onderdelen bleken de verkeerde onderdelen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454188
Gebruiker
Percy2020
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13 mei een kamerscherm besteld. Deze is incompleet geleverd. Ik heb chatcontact gehad met Vida XL en de juiste onderdelen heb ik doorgegeven. Nu zijn na lang wachten eindelijk op 9 juni de vervangende onderdelen bezorgd. Wil ik vandaag het kamerscherm in elkaar zetten, blijken het de verkeerde onderdelen te zijn. Ik kan er precies niets mee. Ik vind het ook geen service dat er geen telefonisch contact kan worden opgenomen.

De oplossing

Ik wil graag een compleet nieuw kamerscherm, geen vervangende onderdelen. En als dat niet lukt wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VidaXL.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Percy2020
    Datum
    Ik heb chatcontact gehad met Vida XL. Er is mij verzocht het pakket te retourneren waarna mij beloofd is dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 3 werkdagen nadat ik het pakket geretourneerd heb. Ik wacht het even af in de hoop dat ik mijn geld terug krijg.
  2. Auteur
    Percy2020
    Datum
    Ik heb vandaag keurig netjes mijn geld teruggekregen van Vida XL. Bedankt hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Percy2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VidaXL.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen